Scarpa F1 CarbonSkitrab new seriesNobody talked about crisis in ISPO, the Winter Sport
Estació d'esquí alpinisme de mercat no està en crisi: l'auge de les botes, en la tendència de carboni (DE) Material en skimo.org Alemanya Scarpa F1 CarbonSkitrab nou seriesNobody parlat de crisi en la ISPO, la fira d'esports d'hivern a Munic. El creixent mercat d'esquí de muntanya i la gran temporada amb molta neu i bon temps empènyer les vendes de tots fins del fabricant. L'enfocament de tots els informes es mostren les noves botes en el mercat. Des Pierre Gignoux inventat i comercialitzat l'arrencada XP500 de carboni (570g, € 1200), tots els fabricants van començar a la investigació sobre materials lleugers i fiables. Scarpa presentat ja a l'aire lliure (juliol de 2008) el nou F1 de carboni, una barreja de plàstic i carboni sobre la base de la F1 i molt exitosa carrera de F1. El pes de carboni de F1 costa € 995 i té un pes de 840g. La clàssica cursa de F1 és de € 649 i 1050g. Dynafit carboni HMDynafit Dyna Dyna bloqueig d'arrencada systemDynafit va presentar oficialment la nova carrera d'arrencada, amb els que esperen per atacar de nou la cursa del mercat. El nou arrencada Dyna carboni HM és un concepte completament nou, res a veure amb TLT4, amb un revolucionari sistema de bloqueig (veure imatge). L'arrencada, amb un pes de 920g, ja està a la venda per 1000 €. Una altra molt esperada és l'arrencada de La Sportiva, El poderós fabricant de sabates va col laborar amb el carboni Merelli especialistes per elaborar un 100% de carboni d'arrencada. Després de veure un prototip a l'exterior, el resultat és molt estètic i la llum d'arrencada (490g + 148g = 638g interior d'arrencada). El preu no oficial, però, no és tan atractiu: € 1400. Vols tenir un? Llibre i no ara, ja que només el pla de 500 parelles en 2009, reservat per a atletes d'elit i de destinació de persones. El SportivaWith Pierre Gignoux, Scarpa, Dynafit, Merelli ... und ARA Components (un nou arrencada de carboni segueixen en el desenvolupament realitzat pel corredor espanyol Agustí Roc a Andorra), les botes en el mercat és un moment molt interessant. Només Gignoux Scarpa i han consolidat l'arrencada, la resta encara ha de provar el rendiment i l'eficiència en les carreres ... anem a seguir l'evolució. A més de botes, altres de nous equips i es presenten en ISPO. Desenvolupat un nou camp de casc (Velocitat, 210g), el més lleuger en el mercat. Estarà a la venda a partir de febrer, el preu encara no està definit. Dyna skisOn Dynafit esquís, va presentar el nou Dynafit Dyna esquí, sinó d'altres carbonis appreargin esquís i es troben al mercat. Goodge ve des de l'estranger. El fabricant de Salt Lake City produeix la primera d'esquí amb 100% de carboni. L'esquí és guanyar la major part dels EUA les curses d'esquí alpinisme. 1100USD per 850g ... realment no ve malament des de l'estranger! Així com un petit productor suís és la producció de prototips de carboni, però per ara a Europa el mercat està dominat per Merelli. Skitrab presentat, així com el nou piuma Duo de la Copa del Món de la Raza, 745g, gairebé el mateix que l'any passat d'esquí. Bormio el fabricant de la millora de les vores, fent que el més fort. Però la sorpresa dels germans Trabbuchi és la introducció en el mercat vinculant. Skitrab està treballant en un projecte vinculant. Segons la filosofia de Treb, res està acabat i només parlar d'un "projecte de desenvolupament". El fet és que tenen dos prototips molt interessants: una "clàssica" còpia de Dynafit (semblant a ATK, Feliç, etc ...) i molt innovador "Randonée" vinculant. El nou caràcter vinculant, fet d'alumini i magnesi, és 560g de pes i permet resugulation fins 140kg a la part davantera i posterior ... quelcom absolutament nou en la "baixa tecnologia" concepte. La unió no serà la venda abans de l'estiu de 2010, però probablement els més afectats Fritschi Diam mercat. Telediaris només parlen de crisi i de crisi .... però on és la crisi en l'esquí de muntanya? Afortunadament el nostre esport segueix pujant. CAMPAMENT Velocitat helmetPrototype Skitrab TR1Prototype Skitrab TR1 - davantera independent sistema de seguretat. Fotos al vespre...
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada