Viu la vida no esperis que ella visqui per tú.

La meva foto
Canillo, Idem, Andorra
Bomber, esportista, amant dels viatges i aventures, enamorat de la meva dona i filles i tot amb full energy.

dilluns, 19 d’abril del 2010

Quants dies...

Ara ja fa uns quants dies que no escric massa res al blog i no és perqué no tingui info o que no faci res, tan sols perqué no acabo de trobar el bon moment entre unes coses i unes altres.
Ens vam quedar fa ja uns dies amb el ral.li del cec, que va ser una cursa brutal, de les més maques que he fet mai a espanya, apart d'alguna vallfosca, 6 pujades 2900m de desnivell, técnica i amb un dia i unes vistes al.lucinants...senzillament béstial! El resultat va ser el de menys ja que vam anar amb el Dodo per entrenar per la patrulla.

Seguint amb el rotllo patrullero he anat fent entrenos-sortides ja més llargs i sobretot sempre per muntanya. El penúltim va ser sortint de grau saltant a montmalús anant fins el port de vallcivera i tornar, unes 3h i 1400m de desnivell tot descobrint amb esquís la zona del pla de vallcivera.

Un altre dia vam fer un entrenillo nocturn encordats de pujada i baixada a pal molt divertit i on vam riure molt i vam sentir alguna cacofonia d'algun pister avorrit de l'estació que anava fotent-nos "sustos" de tant en tant.

Ara la que s'emporta la palma va ser l'excursió de dissabte passat. Divendres vaig fer una pujadeta a ritme a peu cap a costaseda des de la margineda i ja em van quedar les cames ben tocades...Però no hi havia excusa possible dissabte toca entreno llarg patrullero i amb els colegues de l'equip que tots junts a fer muntanya no hi nem massa sovint. La volta va ser una mica sobre la marxa ja que la idea inicial era anar a la pica però no hi havia massa neu a l'inici de la vall que ens hi havia de portar.

La volta va ser sortir d'arcalís remuntar fins el port del rat, baixar fins l'estany de soulcem, pujar al port de boet, saltar a sota i fer el pla de boet, remuntar fins el pic dels malhiverns-comapedrosa-CANAL CANUT-pla de l'estany-montmantell-collada-estany de l'angonella i portella d'arcalís...total 5h 2700m+ i una hóstia a l'espatlla caient a la canal canut que per fí va caure després de parlar-ne una mica ultimament. Res més us deixo amb unes fotos...
Ara toca recuperar l'espatlla que em molesta una mica i menja molts carbohidrats a partir de demà per divendres poder fer una bona patrulla amb el "curtis" i el "novato",je,je,je, a més les previsions donen bon temps per divendres...Disfruteu les imatges:

preparant la corda
discutint la jugada...

travessant l'estany de baiau
abans de saltar cap a malhiverns

al nostre pic més alt!
il.luminat per l'astre rei, ja, ja, ja
inici de la canal canut
intentant seguir els meus companys cap a la collada de montmantell, que em van fer suar de debó...