Viu la vida no esperis que ella visqui per tú.

La meva foto
Canillo, Idem, Andorra
Bomber, esportista, amant dels viatges i aventures, enamorat de la meva dona i filles i tot amb full energy.

dimarts, 4 de maig del 2010

Temps de correr...???amb 35cm de neu?

Aquí estic a casa enganxat del coll i amb una tendinitis-bursitis a l'espatlla per un parell d'hósties abans de marxar a zermatt i veient com no para de nevar...Ja portem més d'un pam aquí fora al tarter i demà donen més. Ha tornat l'hivern! jo que dissabte me les prometia tan felices fent 24km sortint de casa i anant al coll d'ordino i tornant tot per muntanya en màniga curta, va parir!

Ara haig de fer una mica de descans i aviam si baixa l'inflamació de l'espatlla i del coll, la veritat que amb el temps que fa moltes ganes de sortir a correr no tinc però vaig pensant en l'ultra i em vaig posant nerviós perqué la preparació serà justeta...

Ara us poso unes fotos de la nevada d'ahir i avui, alguna de la patrulla i els andorrans que vam anar.

Apa Dani ja tornaràs a estar content oi?

a l'hotel abans de sortir posant per la posteritat
amb els companys
preparatius
brifing a l'església, tot un espectacle
els nens posant-se morats d'empanada

només començar el control de material
control de material al pavelló
a l'habitació descansant
a fora de l'hotel


Per acabar i pels apasionats com jo us poso un link on podreu veure tota classe de videos relacionats amb aquesta mítica cursa que aquest any si he disfrutat i molt! Els videos estan a la dreta de la pantalla i el primer de 24' és el més complert veient la cursa desde dintre.
http://www.tsr.ch/sport/ski/1774641-succes-suisse-et-record-a-la-patrouille-des-glaciers.html

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Buennooooo, X fin

Oriol Sellent ha dit...

Em sembla que hauràs de tornar a canviar la foto del blog !!!!!

XAVI CAPDEVILA ha dit...

Para que veas que eficiente soy!

Nooooo em resisteixo, ara toca correr i pensar en l'ultra, encara que estigui rodejat de mig metre de neu aquí al tarter,ja,ja,ja.