Viu la vida no esperis que ella visqui per tú.

La meva foto
Canillo, Idem, Andorra
Bomber, esportista, amant dels viatges i aventures, enamorat de la meva dona i filles i tot amb full energy.

dimecres, 24 d’agost del 2011

Passant pàgina i estiu...


És el risc que té preparar una sola cursa en tot l'estiu com a gran objectiu, si surt bé de conya, estàs la resta de l'estiu tranquil i recordant bons moments i si no doncs buscant motius i perquès i cagant-te en tot. Però noi la vida sigue i aquí no para ningú per tant no hi ha un altre que tirar endavant i buscar nous objectius( esportius) dels "normals" no cal buscar-los ja hi són cada dia.
Desprès d'anar a veure la podóloga i comentar-li tota la história de la meva lesió de genolls em va tornar a confirmar que no puc fer esport sense plantilles i molt menys en aquests tipus de curses. Per tant dono per tancat el tema perquè em van fer mal els genolls i afegeixo detalls d'experiència en tema menjar-avituallaments que ara sí que tindré de cara a una futura ultra.

Ja el tenim quasi liquidat l'estiu, encara que no ho sembli perquè és ara quan fa més calor des de que va començar, però aquí tothom sap que en quatre dies refrescarà i haurem de treure les jaquetes.
Amb les vacances ja exhaurides ara tan sols ens queda veure com la tardor va arribant, i entre algun cep i rovelló i amb la petita Júlia que encara no camina però que no para quieta i cada dia està més divertida i més maca.

Per retornar una mica als entrenos em fixaré alguna petita cursa tipus duatló-crono de pujada durant la tardor i aniré veient quina forma física tinc. Això em valdrà per preparar una mica la temporada d'hivern i poder fer alguna cursa, aquest any tenim a casa la primera prova de Copa del món i segur que en aquesta intentaré arribar en forma per poder-la fer i donar guerra amb qui toqui...

Per tant res més, ara és temps d'anar al gimnàs, guanyar força, trobar algun bolet, fer btt i correr no molt per les muntanyes i portar la Julieta al parc cada tarda i no és maco això???L'hivern el tenim a la "vuelta de la esquina..."

Calendari provisional:

18 setembre Cursa anyós 10km amb cotxet+Júlia...algú més s'anima???
25 setembre Triatló popular Andorra?
...Duatló casamanya?
...Duatló punt més baix-punt més alt?
16 Octubre Cross vertical prat primer