Viu la vida no esperis que ella visqui per tú.

La meva foto
Canillo, Idem, Andorra
Bomber, esportista, amant dels viatges i aventures, enamorat de la meva dona i filles i tot amb full energy.

dissabte, 24 de setembre del 2011

Duatló del casamanya



Avui al matí semblava la final del campionat del món de duatló...no faltava ningú...quasi ningú vaja, 40 i molts participants en la setena edició del duatló popular d'ordino.
Hem sortit de la plaça d'ordino i vinga gas a fondo cap el coll d'ordino. El grup s'ha estirat ràpidament i cadascú ha agafat el ritme més convenient. Jo per la meva part he sortit darrere del Manel i au anar fent al meu ritme, semblava que portava un ritme fàcil però no anava molt ràpid perquè davant la gent volava...Més endavant he deixat al Manel i he seguit una estona al meu ritme aviam si enganxava el grup de davant però em portaven una distància bastant punyetera...Quan quedaven 3 o 4km m'ha passat el Manel i a l'últim km m'ha atrapat el comas i no l'he pogut seguir perquè pensava que després a la muntanya no tindria forces per tirar. Al final 38'59 al coll d'ordino, canvi una mica caòtic perquè hi havia molta gent pel mig però vinga casamanya amunt!

Els primers 10-15' se m'han fet durillos, mal de cames pel canvi de disciplina i no podia correr massa ràpid als trams plans. Després m'he recuperat algo i he pogut passar a tres tios abans d'arribar al cim, feia bastanta boira i no es veia molt però la temperatura era bona per correr. El tram de muntanya m'ha sortit a 43'09" un temps força xungo però és la forma que tinc hores d'ara.



A mitja pujada hi havia la Neus amb la Júlia i la Imma amb el Jan i la Xénia animant a pesar del temps enboirat!!!, de baixada ens hem retrobat i he acabat l'entreno del dia baixant a la Julieta a l'esquena.

Després hem anat a dinar uns quants i au ja hem passat mig dia a la muntanya suant una mica, la setmana que ve més al coma, perquè la compe d'escalada no s'ha fet perquè ha plogut!

Organització 10, cursa gratuïta i un nivell molt alt per ser una cursa popular, enhorabona i fins l'any que ve. Gràcies a l'organització per les fotos i la Pili!
Pel que fa al pódium: Roig, casal O. i albós D...per cert l'Oscar ha batut el récord i ha fet 1h06'49"