Viu la vida no esperis que ella visqui per tú.

La meva foto
Canillo, Idem, Andorra
Bomber, esportista, amant dels viatges i aventures, enamorat de la meva dona i filles i tot amb full energy.

diumenge, 4 d’agost del 2013

Somni aconseguit, a la segona va la vençuda!

L'entrada d'avui serà de feina cosa que no acostumo a fer-ho mai. Tot i trigar tant desde l'última és molt positiva per mí ja que a la segona vegada he pogut entrar al GRIM ( que és el grup de rescat en muntanya dels bombers d'andorra). Jo ara estava al grup de GSM ( grup de suport en muntanya) però les proves que hem fet durant aquesta primavera m'han permés entrar al GRIM després d'una dura lluita amb els companys i pujar un esglaó més dintre el cos i sobretot complir un somni i un objectiu molt antic.
Ara l'objectiu immediat després d'haver estat de vacances 15 dies és tornar a agafar la pell a les mans per escalar fort ( al meu nivell ) i tornar a agafar una forma aeróbica una mica digna per poder anar a fer el primer curs de formació a chamonix al setembre, apart haig de posar-me les piles en maniobres de rescat, total tinc molta feina!!!

Us deixo i a partir d'ara intentaré tornar a posar algun post més sovint encara que no siguin activitats fetes per mí ja que amb les dos nenes, l'estiu és complicat per marxar a fer massa activitat. Em fixaré algún petit objectiu aeróbic per la tardor i també serà allà on caurà alguna activitat més xula i muntanyera.
La única remarcable que he fet aquest estiu és la clàssica al pic de ríbuls...en el proper post us l'explico!

4 comentaris:

Markitos ha dit...

eres un catacrak!!!!!!!!!!!!!!!

XAVI CAPDEVILA ha dit...

Que va Marc solo sé trabajar para conseguir retos y sueños! Eso es todo, el resto es pasión y horas.

Anònim ha dit...

T lo mereces ;-))) amigo.....

Anònim ha dit...

Soc Ukase y m'agrada molt lo que ha dit aqueste comentri,(Somni aconseguit, a la segona va la vençuda!