Viu la vida no esperis que ella visqui per tú.

La meva foto
Canillo, Idem, Andorra
Bomber, esportista, amant dels viatges i aventures, enamorat de la meva dona i filles i tot amb full energy.

dijous, 25 de setembre del 2008

Tomb al carlit

Dilluns passat vaig quedar amb els dos joans (albós i "vileda") per anar a fer el carlit.
De fet el Joe ja estava a Porté (poble) agafant lloc, jua, jua,vam fer un café ràpid i vam mirar el mapa per veure quin recorregut féiem. El Joe ens va convéncer per fer un tomb algo més llarg del que teníem previst però que va valdre molt la pena. Ens vam posar en marxa cap a les 10h del matí en direcció al pic de Punxó 2581m. Vam agafar un camí per l'ombra que anava fent ziga zagues i en contínua ascenció. No vam fer pic ja que ens vam desviar per anar a buscar el coll de l'home mort, el ras del cucut i la serra de la portella del bac d'ortella (on vam veure un cérvol molt guapo corrent trànquilament).

Vam seguir fent camí ja per terreny més abrupte cap el pic de les toses, pic de collroig occidental, pic de collroig oriental, pic de la serra de les xemeneies,aquí vam passar un tros de cresta aérea però fàcil, coll dels andorrans i finalment una grimpadeta fàcil i Pica del carlit 2921m (3h15' desde Porté).

Vam menjar algo i el nostre guia espiritual va xerrar una mica amb gent que hi havia al cim, després cap a baix que fa baixada. Córrer, córrer i més córrer, primer per tartera i després per camins i per acabar una pista-carretera de 4,5km per arribar a Porté ben trinxadets i concloure els 31,7km i 1700m de desnivell total en 5h05' en moviment.

El fi de festa va ser a la furgo del Joe amb un plat de pasta amb tonyina digne de qualsevol restaurant i una cervesa.

Va ser una sortida molt guapa i per una zona molt propera (per nosaltres que estem al tarter) i molt salvatge i desconeguda amb uns paisatges espectaculars i companyia genial. No poso fotos perqué no vam portar cap càmera, llàstima!!!

XES ha dit...

Molt bé, molt bé, així m'agrada, que t'entrenis a fer km per d'aquí al 2010 anar al UTMB... Però sense reportatge fotogràfic ens ho hem de creure que veu fer aquesta excursioneta...?

Montanissell República Independent ha dit...

Cabrons aviseu!!!! el cusí de montanissell

XAVI CAPDEVILA ha dit...

Ja saps que tenim la nostra fotuda i els altres dos tampoc en portaven, n'he d'aconseguir una aviat!!!