Viu la vida no esperis que ella visqui per tú.

La meva foto
Canillo, Idem, Andorra
Bomber, esportista, amant dels viatges i aventures, enamorat de la meva dona i filles i tot amb full energy.

dijous, 3 de juny del 2010

Muntanyes

La Neus acostumant a la Júlia a anar com una fletxa, ja, ja, ja...

Si esteu seguint al Kilian en la seva aventura pel pirineus ahureu vist que ha hagut de retrasar el timing i arribarà a andorra el divendres vespre, ha trobat molta neu pel recorregut i això l'ha fet modificar les etapes inicials. El dissabte sortirà del coll de la botella direcció font romeu i ja hi ha uns quants andorrans/es disposats a acompanyar-lo durant tot el seu recorregut pel nostre país.

Jo volia acompanyar-lo però dissabte estaré liat amb la travessa de canillo i em serà impossible, estic segur que al ser dissabte hi haurà força gent disposada a acompanyar-lo pel nostre país.

D'altra banda ahir vaig anar a marcar la primera pujada de la travessa fins el pas de les vaques i la baixada cap a siscaró està força carregada de neu, demà hi tornaré per veure per on fem passar la cursa. El que està assegurat és que de neu en tocareu...ji,ji,ji, però mirarem que no toqueu més neu que terra o herba.

Els meus entrenos últimament estan una mica descontrolats i no estic fent tot el que voldria però crec que si puc fer tres-quatre sortides de 8h ja començaré a estar a punt per l'ultra.
De ganes no me'n falten, la veritat que ja començo a estar nerviós sobretot després de veure els resultats de l'ultra de nargó i veient que molts dels que van correr allà vindran a fer la d'aquí...aquest any no hi haurà el Kilian però hi haurà molt nivell igualment sobretot de la zona mitja-alta que es on m'agradaria estar a mí.

Ara espero que faci molta calor aquests dies i es fongui la neu per facilitar el marcatge tant de la travessa com de l'ultra.
A tope!!!