Viu la vida no esperis que ella visqui per tú.

La meva foto
Canillo, Idem, Andorra
Bomber, esportista, amant dels viatges i aventures, enamorat de la meva dona i filles i tot amb full energy.

dissabte, 12 de juny del 2010

Quin país tan ben parit que tenim!

Us poso un petit recull de fotos que he anat fent durant la setmana i durant els meus entrenos pel que serà la primera part de l'ultratrail d'andorra...Com veieu encara queda algo de neu en alguns trams, molta en altres i gens en altres...













4 comentaris:

Oriol Sellent ha dit...

Molt guapa la nova imatge del blog, i ja veig que està a tope amb això de l'ultra, bona sort !!!!

XAVI CAPDEVILA ha dit...

Gràcies company! Si noi ara immers completament amb l'ultra i una mica acollonit també...però això és bó i em motiva més! Gràcies!

Xavi Sentís ha dit...

Crak!!!! Primer de tot donar-te suport per l'esforç que vareu fer en la organització de la travessa de Canillo. I al igual que el Cargol, et vull felicitar per la nova imatge del blogg, és molt guapa i encertada. Ha!! i sobre tot, ànims per la Ultra, encara!!!

XAVI CAPDEVILA ha dit...

Gràcies Xavi, està bé sentir ànims després de currar tant! M'alegro que us agradi la nova imatge, renovar-se o morir no? I a fondo amb l'ultra! No sé si el fas o no però espero veure't per les muntanyes!