Viu la vida no esperis que ella visqui per tú.

La meva foto
Canillo, Idem, Andorra
Bomber, esportista, amant dels viatges i aventures, enamorat de la meva dona i filles i tot amb full energy.

dijous, 13 de novembre del 2008

A LA MUNTANYA...

Avui al matí m'he fet el valent ( pel temps que feia, ( ji , ji) i he anat a fer un cop d'ull a la coma de ransol, aviam si es podia pujar amb esquís. He arribat a les 10h passades i encara treien la neu de la carretera de la petita nevada que ha fet aquest matí. He començat a pujar d i hi havia molta neu, he vist que avui seria una feina dura arribar molt amunt per la quantitat de neu que hi havia acumulada, cada pas que feia vint centímetres que m'enfonsava, buf, quin cansament! La veritat que estava molt carregat i com sempre en aquestes ocasions, no les tenia totes, anava equipat a tope ( arva, pala i sonda+manta térmica) però clar, anant sol de poc serveix tot això. El cas es que he anat pujant pel costat esquerre, seguint el camí d'estiu i he trigat bastant en arribar a la petita canal per la qual volia pujar. He començat a pujar la canal fent conversions, amb moltísima neu i he arribat a un lloc molt dret on hi havia més d'un metre de neu, aquí he dit prou, he fet una foto perqué veieu la quantitat tant béstia i cap a baix i fas un circuit, com et baixi tot això de neu et troben a la primavera amb el desgel xaval!

La baixada ha sigut més divertida i sencilla, simplement tot recte perqué si no no podia baixar de la quantitat que hi havia. Feia molt vent i fins i tot torb, no massa fred però el vent s'encarregava de donar pel s... He tornat abaix de tot i he pujat una mica direcció refugi de coms de jan, la baixada entre els arbres i passant rius ha sigut de "lo"més entretingut del dia. Bé, en total uns 600m de desnivell, unes 1500 calories gastades en quasi dos hores i el proper dia que vingui portaré una legió de soldats/es per obrir traça!!!

Montanissell República Independent ha dit...

malparit obre traça que ets valent!!!!

Anònim ha dit...

la pla q comentes, no sera la pala q fa uns 12 anys en els nostres inicis...
vaya q quiero decir la pala en la q m tirastes...

XAVI CAPDEVILA ha dit...

Nen, que hi havia molta neu eh!!! Ja faré més fotos i les penjaré ja!

Dani, no és la "nostra pala", jua ,jua, jua, ara l'hi he explicat a la Neus, ja no m'enrecordava, jua ,jua ,jua...és una canal molt estreta que hi ha una mica més amunt!

Anònim ha dit...

aaaaa vale, pero lo de la cremada del meu braç va s genial

Unknown ha dit...

aquesta foto principal si ques xula "i no ets tu" deu

Ricard ha dit...

Eeeeei trempat!

S'ha de dir que per aquí a Andorra aneu més sobrats de neu eh! Haurem de pujar-hi...potser dimarts.

Per a fer una presentació tipus Power Point al blog has de fer-ho amb l' SLIDE, trobaràs informació al Google. Si vols veure com queda ves al blog del Pere (el tinc linkat al meu) ell en té varis.

Siau jabali!

Anònim ha dit...

ahora, si la foto del inici, s genial

XAVI CAPDEVILA ha dit...

Estàs content eh Albert amb aquesta foto, perqué vegis com cuido l'sponsor...aviam si la motxil....ja,ja,ja. M'alegro que us agradi la foto, vaig estar estona per posar una que quedés una mica bé!

Si Ricard aquí dalt és una festa, ja es pot fer algo de muntanya i tot, acollonant noi no hi ha més paraules :CARPE DIEM!!!