Viu la vida no esperis que ella visqui per tú.

La meva foto
Canillo, Idem, Andorra
Bomber, esportista, amant dels viatges i aventures, enamorat de la meva dona i filles i tot amb full energy.

divendres, 17 d’octubre del 2008

DUATLÓ DE NÚRIA.


Aquest dissabte competiré en "la mare dels ous" (frase Jacques Soulié) de tots els duatlons: Núria. L'objectiu és doble i és potent, per una banda intentar baixar de les 3h i per una altra intentar colar-me al top ten de la general, fins ara la meva millor posició en aquests duatlons és un seté a Esterri i a Vallnord, he entrenat bastant per aconseguir-ho i vaig amb moltes ganes. El meu millor temps ronda les 3h05' i si tot va bé crec que ho puc aconseguir.

Pels que seguiu el blog una mica i no sabeu de que va aquesta bogeria, explico breument, se surt en massa ( tots junts, res a veure amb el pilot de F1 ) des del poble de Queralbs, en btt, per una carretera al principi i després pista de terra ampla en estat mig i amb pendent suau però incómoda, de 11km i uns 1000m de desnivell.

Arribes al canvi a peu, et canvies de sabates cagant llets i au cap al puigmal, 14km de running ( que queda més fashion) i 1000m més de desnivell. Arribes al pic, el baixes ja com pots, i arribes a Núria ja bastant tocat, però amb una sorpresa encara per arribar: Fontalba, és un tram de camí estret molt xulo amb repetxons forts que t'acaben de clavar del tot, és un lloc on si encara tens forces pots recollir més d'un "cadàver".
Total arribes a la bici que ja no saps ni quin dia és i encara has de baixar a tot drap cap a Queralbs un altre cop la mateixa pista del matí ( 11km de descens a fondo fet caldo per tot arreu) i arribes al poble on tothom t'espera amb els braços oberts (avui estic poétic).

Per cert, que jo sapigui també baixen d'Andorra: el Comas, Turné, Giménez ( el rayo ciclista ), el Barceló (ironman sub 10h), Oscar i Sergi rubio i potser em descuido algú, sort a tots i espero que no em foteu canya, je, je, je!!!


En fí, aquesta cursa marcarà el final de l'entreno de bici d'aquest any i la intensificació amb els esquís de rodes i caminar amb pals, de cara a la temporada d'hivern que s'acosta.
Fins diumenge tarda o vespre no tornaré a escriure al blog, us deixo descansar dos dies, ji , ji , ji, avui baixem a ca la Sogra per acabar d'omplir els dipósits pel diumenge!!! Apa siau.




1 comentari:

Anònim ha dit...

apa que tingeu tots molta força