Viu la vida no esperis que ella visqui per tú.

La meva foto
Canillo, Idem, Andorra
Bomber, esportista, amant dels viatges i aventures, enamorat de la meva dona i filles i tot amb full energy.

dijous, 2 d’octubre del 2008

Nova marca personal als tótems (coll d'ordino). Desde Canillo.


Avui al matí he anat a intentar rebentar la meva marca de 23'31" als tótems del coll d'ordino amb la meva flamant KTM. L'he baixat bastant, 22'48", però no he tingut molt bones sensacions, estava una mica cansat de cames, encara que he fet un bon escalfament de quasi 30'. També he volgut fer una prova i intentar pujar amb plat gran (porto grup compact i un 27 de pinyó més gran eh) ja que el "Pimi" em va dir que ell havia pujat així fins dalt fa anys, ho he aconseguit patint com un jabalí. Després dels tótems m'he relaxat una mica, ja que he arribat babejant a fondo i a dalt del coll he fet 29'20" quan el colega torrades té 28'20". La idea inicial era fer un test per cada costat del coll però he vist que amb una banda n'hi hauria prou avui, ji , ji , ji. He baixat fins la font de la navina i au cap a casa ben content, en total quasi dos hores, 1200m de desnivell i 1520 calories.

Aviat tornaré per intentar baixar-la, encara estic lluny del temps que diu el "Pimi" fa anys:19'45".

Si algú vol provar la marca, poso a cero el crono a la segona reixa de baix de tot començant el coll i paro al cartell de fusta del roc del quer.