Viu la vida no esperis que ella visqui per tú.

La meva foto
Canillo, Idem, Andorra
Bomber, esportista, amant dels viatges i aventures, enamorat de la meva dona i filles i tot amb full energy.

divendres, 17 d’octubre del 2008

NOTÍCIA D'ÚLTIMA HORA


Ha arribat a les meves orelles, que el diumenge hi ha un pique molt serio entre els tres lesionats actuals de l'equip per la cursa de rollers que es farà al coll d'ordino:

Armand (xuxo-cohete)
Joe ( tainer)
Ferran ( aprendiz de bombero)

Ja veurem com va la pujada però jo a priori, dono com a favorit a Joe "vileda", algú més és vol mullar? Podrà l'Armand (xuxo-cohete ) tornar al seu millor moment de forma desprès de la greu lesió que va patir la temporada passada?...Superarà el Ferran "pedalant" al seu mestre de filosofia i vida amb la seva periostitis en procés de recuperació?... Apareixerà el "Neng" Casals i donarà la sorpresa a tots si ja s'ha tret tot el muscle extra que portava a sobre fa un mes?.. El Putxi correrà i els posarà a tots a puesto una altra vegada??..J.granges treurà el cap per les seves contrades o algun dels seus brothers i atacaran fort?..No oblidem al mingo "que té el record de voltes al pàrking de Pal i d'ordino"en rollers...I el Manel que potser apareix per "investigar" algun possible cas de frau fiscal..Totes aquestes incógnites quedaran desvetllades el diumenge al coll d'ordino per la banda d'ordino. Jua, jua, jua, la veritat és que m'ho passo molt bé fent aquest blog, que ningú se m'enfadi que ho faig tot de molt bon rotllo eh!!!