Viu la vida no esperis que ella visqui per tú.

La meva foto
Canillo, Idem, Andorra
Bomber, esportista, amant dels viatges i aventures, enamorat de la meva dona i filles i tot amb full energy.

dimecres, 20 de maig del 2009

Ahir

Ahir al matí vaig anar a fer gimnàs a serradells, una hora, acte seguit vaig agafar la flaca ( després d'esmorzar una mica) i vaig pujar a casa passant pels túnels de la massana, anyós i el coll d'ordino, en total 38,8km, 145 puls de mitjana, 1350m de desnivell i 19,9km/h de mitjana, fent un quilómetre amb molta cadéncia i un altre arrosegant plat gran.

Després a la tarda vaig haver de tornar a baixar a andorra en bici per anar a buscar el cotxe i 19,6km més a la butxaca, total dia 58,1km i 3h37' d'entreno. "Todo suma"!!!

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Hola Xavi,
Em dic Jordi, sóc de Figueres i segueixo el teu blog desde fa temps, i fins ara en silenci.

El dies que no tinc massa ganes de sortir o entrenar, el teu blog serveix com un extra de motivació per tirar endavant.

Encara que no t'ho sembli, ajudes a continuar amunt i apretant.

Només dir-te, quina enveja els entrenos i curses on participes i animar-te a seguir endavant, amb el nivell que tens no crec que tinguis cap problema per acabar l'Altriman i, segur, amb bon temps.

Per cert pregunta, ¿ quines bambes fas servir per correr per muntanya ?.

Les Salomon tipus XT Wings o XA Pro, no m'acaben d'agradar, alguna recomanació ?



Salut, entrenos i amunt



Jordi

XAVI CAPDEVILA ha dit...

Hòstia noi, m'alegro molt que et motivi a seguir entrenant i fer coses, la meva intenció tan sols és explicar una mica la meva vida ( sobretot l'esportiva)molt humilment i aprofitar el temps que tinc.
Pel que fa a les bambes, jo en tinc vàries, les trabuco d'asics van molt bé a nivell amortiguació per entrenar però els hi trobo a faltar més taco a la sola per terrenys técnics. Fa temps que no provo salomon ja que se'm gastaven molt rapid i l'amortiguació no era massa potent...ara tinc ganes de provar les mizuno wave ascend fan bona pinta i surten bé de preu. També tinc unes lasportiva però tenen molt taco i poca amortiguació ens les van donar l'any passat als skygames de canazei. Per últim tinc unes antigues skyspeed de salomon només per cronos de pujada ja que són lleugeres i amb molt taco. Salut i kms Jordi. Gràcies pel comentari.