Viu la vida no esperis que ella visqui per tú.

La meva foto
Canillo, Idem, Andorra
Bomber, esportista, amant dels viatges i aventures, enamorat de la meva dona i filles i tot amb full energy.

dimecres, 27 de maig del 2009

Curtiment




No sé si acabaré l'Altriman, de vegades tinc dubtes, com ahir després de nedar 4000metres seguits, em sorgeixen neguits...he mirat videos i triatletes professionals han hagut de plegar a Embrun ( el que més s'asembla) per rampes, per defalliments o per problemes estomacals...
En tot cas l'únic que puc fer és preparar-me el millor possible i estar molt motivat i tenir molt clar que ho passaré molt malament en algun o altre moment i que acabar-lo no serà gens fàcil. Els entrenaments han d'anar encaminats molt especifícament a això, a saber que vol dir passar-ho malament i trobar-buscar els meus límits físics i psíquics.

Avui seguint la setmana heavy que porto i tinc programada, tute del bó. La meva ktm, el meu immortal ( mp3) li dic així perqué va sobreviure a una rentadora de 3h amb secadora inclosa i jo mateix hem anat a fer un boooooon tomet pel país.

He sortit de casa i he baixat a canillo, he pujat el coll d'ordino, he baixat a ordino, després he tirat amunt cap a la coma d'arcalís, on per cert encara hi ha molta neu i es possible fer esquí de muntanya, més tard avall cap a la massana, fins el port de cabús, avall i a erts parada a una botiga per comprar 4 empanades petites, amunt un altre cop fins l'estació d'esquí d'Arinsal ( dalt de tot) i avall a buscar el coll d'ordino i saltar altre cop a canillo i fins el tarter. En total 6h34', 139,3km, 4010 metres de desnivell, 21,3 km/h de mitjana i 74,8km/h de màxima baixant de sorteny crec, 4h43'30"pujant en 65,3km, 17'45" de pla en 5,9km, i 1h32' de baixada en 67km i 4810 kcal cremades.

El meu menú ha estat format per:
-3 gels
-3 barretes
- 2 coca-coles
-4 empanades ( 2 de carn i 2 de pollastre)
-una barreta de xocolata chunky no sé que...

He anat molt baix de puls tot el dia, 136 de mitjana del dia i 166 de màxima, m'he trobat molt bé pujant tots els ports a ritme alegre i amb molta cadència i ha sigut un altre entreno canyero Altriman!!! Reconec que ara mateix no podria córrer gaires metres...tinc algo d'agulletes d'ahir...je , je, je, no puedo paraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarrrrrr.

Dimecres i ja portem 16h...