Viu la vida no esperis que ella visqui per tú.

La meva foto
Canillo, Idem, Andorra
Bomber, esportista, amant dels viatges i aventures, enamorat de la meva dona i filles i tot amb full energy.

divendres, 22 de maig del 2009

Petit crono

Avui a la tarda he tornat a agafar la "flaca" i he pujat desde casa fins la rotonda del port i fins el refu de les màquines d'hivern, fins allà escalfament i després he fet un petit crono progressiu fins el port:14'40" he de mirar quin temps tinc aquest any el primer cop que el vaig fer. Les sensacions no han sigut dolentes anava bastant rapid i amb ganes. Després baixant cap al pas he hagut de parar perqué m'han vingut ganes de vomitar...tres dies sense entrenar i avui una mica d'intensitat m'han recordat la duresa de l'entrenament. He tornat a pujar al port i cap a casa. En total han sigut 34,7km amb 1005 metres de desnivell i 1h35' d'entreno curtet però amb qualitat, per tornar als entrenaments-altriman , demà Triraid a la Seu!