Viu la vida no esperis que ella visqui per tú.

La meva foto
Canillo, Idem, Andorra
Bomber, esportista, amant dels viatges i aventures, enamorat de la meva dona i filles i tot amb full energy.

divendres, 22 de maig del 2009

Circumstàncies...

Bon dia a tots/es els que seguiu el meu blog, us haig d'explicar que he passat un parell de dies complicats. Dimecres al matí vaig "intentar" anar a nedar però vaig durar 250m, tenia massa coses al cap. El motiu va ser que al matí a primera hora em van comunicar que s'havia mort la meva àvia materna ( que està a madrid) i a més a més el meu pare començava a fer un tractament a l'hospital contra una malaltia greu el mateix dia...Bé sense massa temps per res, vam preparar un viatge llampec a Madrid el mateix dia i a les 19h15' ja érem camí de Madrid, on vam arribar a les 2h45' de la matinada. Al dia següent, havent dormit 5 hores i poc, doncs ja sabeu que us haig d'explicar tanatori, missa, plors...a les 15h dinàvem algo i au cap a casa un altre cop. A les 16h sortíem i tornàvem a arribar a andorra a les 23h passades. Total vam passar 14 hores dintre el cotxe i 12 hores a Madrid. Amb tot això el meu pare a l'hospital acompanyat per la Neus fent el seu tractament...


Bé, la vida té dies i situacions difícils i imprevisibles i estem en constant adaptació amb el que va passant al voltant nostre, des d'aquí envio un petó molt gran a la meva àvia on se vulgui que estigui i dono ànims al meu pare per ser fort i lluitar contra la seva malaltia i que se'n pugui sortir el més ben parat possible.


Avui he dormit molt més del normal i torno a entrenar una mica per acabar aquesta setmana suau i "complicada". Ah, per cert demà en principi fem el Triraid de l'escanyabocs amb la Neus ( la meva super orientadora i múltiple esportista-canyera dona que tinc) , prepareu-vos equips mixtes!!! i ull amb algun masculí...je , je, je. Espero que el factor de sobrecompensació funcioni més que mai durant aquesta setmana perqué l'Altri cada vegada està més aprop...

1 comentari:

Anònim ha dit...

Anims familia