Viu la vida no esperis que ella visqui per tú.

La meva foto
Canillo, Idem, Andorra
Bomber, esportista, amant dels viatges i aventures, enamorat de la meva dona i filles i tot amb full energy.

dijous, 11 de juny del 2009

Afinando para el domingo!

Avui a la tarda he fet 1h30' de bici estàtica amb molts canvis de ritme aeróbic, amb la dreta amb l'esquerra...de peus, sentat...amb més cadéncia amb menys...intentant variar molt el ritme sempre sota de 150 puls+estiraments.

Després he anat a fer un petit test a la piscina amb el neopré, he escalfat 400m i he fet un mil metres tan rapid com he pogut, he fet un lap als primers 500m: 8'51" i un altre al segon 500m:8'53" en total 17'44". Al principi notava els tríceps carregats però m'ha anat pasant amb els metres. Les sensacions han sigut força bones, d'aquí uns dies el tornaré a repetir per veure si he millorat. Els temps suposo que són horribles per un nedador...l'altre dia llegia que el gomez noya té un temps similar amb 1500m...! Però per mi és com l'any de la descoberta del triatló i més concretament dels ironmans, per tant tot és positiu i haig d'anar aprenent i millorant aspectes contínuament.

Aquesta setmana el volum l'he baixat i molt per arribar descansat al primer triatló de la temporada i veure d'on estic més fluix i d'on estic més fort.

Avui m'han confirmat que hi haurà un cartell de luxe diumenge a l'estartit:agustí roc, poma, toti, santi pellejero...els primers només a les proves terrestres, el cas és que hi haurà molt nivell com sempre a quasi totes les curses d'avui en dia!