Viu la vida no esperis que ella visqui per tú.

La meva foto
Canillo, Idem, Andorra
Bomber, esportista, amant dels viatges i aventures, enamorat de la meva dona i filles i tot amb full energy.

dilluns, 8 de juny del 2009

Cap de setmana...





















Divendres descans total per assimilar la feina feta durant la setmana i dissabte vam baixar a les terres de l'ebre a casa uns amics i vaig fer un bon tomet amb la flaca de 149km i 1800m de desnivell sortint de pratdip i baixant fins tortosa pel marge dret de l'ebre i remuntant pel marge esquerre pasant per bitem, tivenys, benifallet...Un tom molt xulo i amb molta calor que em va fer. 5h 36' i 27km/h de mitjana.

Diumenge vam nedar una mica ( molt poca mica) al delta de l'ebre i després vam fer una paella de campeons, de fet l'excusa era anar a nedar o córrer, però l'objectiu era fer un bon dinar,ja,ja,ja.


I avui al matí unes séries amb la btt fins la llosada, per les pistes del tarter fins dalt de tot, 15,8km amb 960 de desnivell amb 1h42'.













Aquesta és la roba nova del meu club de triatló:CLUB ESPORTIU SERRADELLS, que avui ha arribat i que ja he estrenat les malles per córrer, he agafat un dos peces pels llargs i un mono pels triatlons curts.

I a la tarda córrer pel rec del solà fent canvis de 30"-30" rapids-lents he fet 8,2km i 51' d'entreno.

Diumenge baixarem a les illes medes per fer un triatló amb format un tant peculiar ( després de cada prova es para en comptes de ser tot seguit) i que m'anirà molt bé per començar a afinar el meu entrenament per l'Altri! Les distàncies seran 1700m nedant-30km de btt amb 452m de desnivell i 12km de cursa a peu amb 650m de desnivell. D'andorra baixaran uns quants que jo conegui: Joanet, Dodo, Trubat, la Neus i jo.
Setmana que ve balaguer...

http://triatlotraillesmedesmontgri.blogspot.com/

2 comentaris:

Anònim ha dit...

la millor foto es la del yaky ;-)

Anònim ha dit...

tinc competencia de constructors ;-)