Viu la vida no esperis que ella visqui per tú.

La meva foto
Canillo, Idem, Andorra
Bomber, esportista, amant dels viatges i aventures, enamorat de la meva dona i filles i tot amb full energy.

dilluns, 1 de juny del 2009

Cap de setmana


Dissabte vaig treballar i vaig poguer fer una mica de gimnàs al matí (35') de força màxima i un futing de 25' molt fàcil i cómodo a la cinta a la tarda acompanyat de molts estiraments.


Diumenge vaig matinar una mica i després d'esmorzar vaig pujar en bici de berga a bagà ( 24km) per fer una mena d'entreno-transició simulant condicions de triatló. A les 9h01' es va donar la sortida de la pujada a coll de pal desde bagà corrent per la carretera, un recorregut de 19km i 1300m de desnivell positiu.

Vaig sortir a un ritme tranquil i vaig anar agafant el meu lloc entre els corredors/es, la veritat que a les poques zones planes que hi va haver anava molt cómodo i rapid. La pujada va anar passant força bé i mirava de concentrar-me i pensar en estirar les cames i mirar a quan anava el quilómetre ( entre 5' i 6') vaig agafar aigua a tots els avituallaments i a mitja cursa em vai menjar el gel que portava. Les vistes a partir del quilómetre 10 més o menys eren brutals, pedraforca , el cadí...De cames força bé tan sols el sóleo se'm va carregar bastant. A dalt vaig apretar a fons ja que tenia un tio a tiro que per pocs metres no vaig enganxar. Al final 1h47' de cursa i sobretot un entreno psicológic i físic molt bó per l'Altri.

Després encara vam anar amb la Neus a recuperar una mica les cames i vam fer 45' més de flaca fent 18,7km molt suaus. Gràcies a ella per l'àlbum de fotos que em va fer, mentres pujava en bicicleta.

La setmana que ahir va acabar:

-córrer: 4 sessions, 56,9km +25' de cinta
-flaca+btt: 5 sessions 360,7km
-natació: 2 sessions 8000m
-gimnàs: una sessió
-desnivell: 8315m positius
-kcal: 16677kcal cremades
-hores totals: 26h42'

1 comentari:

Olga ha dit...

Sabies que no es gens bo entrenar tant!!!
Tot passa factura eh!!
Venga cuidat..i records per la Neus..