Viu la vida no esperis que ella visqui per tú.

La meva foto
Canillo, Idem, Andorra
Bomber, esportista, amant dels viatges i aventures, enamorat de la meva dona i filles i tot amb full energy.

dimarts, 16 de juny del 2009

Mal de cames...

Encara em fa mal tot el cos, cames, braços...per això avui he anat a fer pla amb la flaca i el wally. Hem sortit de bombers d'andorra i hem anat fins martinet i tornar, xino xano xerrant i parlant de la vida...al final han sortit 81,2km i 32,9km/h de mitjana i 140 puls de mitjana i 645m de desnivell.

Després al arribar a la furgo he fet una petita transició corrent de 34 minuts. Al principi m'he trobat lent i carregat però després de deu minuts he accelerat el ritme i he anat una estona per sota de 5' el km. Em trobo que puc pujar de pulsacions el que vulgui encara que vingui de fer bici, suposo que és una bona adaptació d'un esport a un altre i que totes les setmanes que porto preparant l'Altri s'estant notant lentament. Total 6,2km.

Aquesta tarda masatget i aviam si em marxen les agulletes i els mals...