Viu la vida no esperis que ella visqui per tú.

La meva foto
Canillo, Idem, Andorra
Bomber, esportista, amant dels viatges i aventures, enamorat de la meva dona i filles i tot amb full energy.

dimecres, 17 de juny del 2009

Entrenar i entrenar i descansar i entrenar...i fer el blog...


Em teniu acollonit, acabo de mirar les visites i avui crec que heu fet récord anem per 61...m'alegro molt que la gent vagi mirant el meu blog, però no m'esperava tanta gent, espero ser respectuós amb tothom i disculpeu la meva ignorància en alguns temes o sobre els meus entrenos "matusers"que van una mica per sensacions i sense una base científica molt potent a darrere...ja,ja,ja...Espero que us agradi el nou format, s'accepten crítiques...

Vale, després d'aquest petit aclariment-agraïment vai al gra. Avui doble sessió de tarda ja que dissabte la sortida és a les 15h.

Primer he fet piscina, avui al Serradells, 2000m, fent 100m-200m-300m rapids i després unes quantes séries de 50m lents-50m rapids. Total una hora contant la xarrera de 5' amb l'Iñaki triatleta, on hem compartit anécdotes de curses, per cert ell va acabar zarautz l'altre dia i diu que va ser brutal...que s'hi ha d'anar vamos, enhorabona!

Acte seguit furgo amunt i cap a les pardines, he fet 10km, fent dos canvis de barrera a barrera fent 11'27" a la primera i 12'08" a la segona les dos progressives però acabant bastant a fondo i pasant molt de les agulletes que encara tinc del diumenge. Total 1h09' d'entreno, mitjana de 156 i màxima de 189, últimament semblo un F1 perqué pujo molt de voltes, rum,rum,rum!!!