Viu la vida no esperis que ella visqui per tú.

La meva foto
Canillo, Idem, Andorra
Bomber, esportista, amant dels viatges i aventures, enamorat de la meva dona i filles i tot amb full energy.

divendres, 28 de novembre del 2008

NUMEROS...


Bones, us explicaré la sortida d'ahir i la d'avui. Ahir al matí vaig anar a grau a entrenar una mica. Vaig pujar fins el telecadira del coll blanc i més tard vaig baixar al pas. De pujada vaig fer uns quants canvis pensant en la nocturna del dia 13! Em vaig arribar fins el pic blanc i vaig baixar la pala disfrutant com un nen!!!Total 1200m de desnivell, 2h d'entreno i 1800 kcal gastades.

En canvi avui no havia de fer gran intensitat i he anat a la vall d'incles per pujar cap a la zona de siscaró que ahir em vaig estar mirant, sobretot la part baixa.

Aquí poso un mini-video de l'escalfament per la carretera de la vall d'incles.



He aparcat la furgo poc després de l´últim restaurant que hi ha entrant a la vall, es pot arribar al fons en cotxe, però hi havia gel i així m'ha servit per escalfar. He començat a pujar i al fons de la vall he vist unes traces de raquetes que pujaven en la meva direcció, perfecte així no hauré d'obrir jo. Les he anat seguint i casualment pujaven cap a siscaró. Però quan el camí s'ha posat més dret he hagut d'obrir jo perqué les traces eren massa rectes i patinava.

He pujat per una canaleta amb força neu però hi havia arbres que em servien d'escut davant d'una possible allau. He sortit una mica més amunt del refugi i vorejant he arribat al mateix, bé no he arribat ben bé. He vist una pala davant del refu trallada per motos de neu i he pensat que per allà ja no baixaria res de res. He anat pujant ja obrint traça jo i he sortit sobre el refu que hi ha un parell de llacs i una zona espectacular coberta amb un mantell brutal de neu.

He tornat a buscar les traces de moto per acabar de pujar al pas de les vaques on estava la neu molt ventada. D'alla he baixat fins el refu amb una neu pols de pel.lícula. Llavors he pujat per la mateixa pujada d'abans però parant abans i he repetit aquest bucle d'uns 11' tres cops. Ha estat molt bé perque eren tot conversions i al arribar a dalt canviava ràpid i avall per la neu pols fins el refu, així tres cops. Per finalitzar la festa he baixat per on he pujat i Déu meu com estava la neu, Brutal, no hi ha més adjectius.
Abaix de tot alguna pedra i vall d'incles en skating fins la furgo, dia brutal. 1300m, 3h30' d'entreno, 2500 cal, i ja passo els 30.000m. Demà matinaré per fer una pujadeta abans de currar a pistes i diumenge si no fa molt mal temps hi torno. Us haig de dir que aquesta zona va ser la meva primera sortida d'esquí de muntanya ( pic de la cabaneta ) amb el Putxi and company, ja fa 10 anys!!!

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Bé,estàs en forma, punyetero!!! D'allò d'ahir de l'ultra d'Andorra mira la web www.andorraultratrail.org, encara està en construcció però hi ha el possible itinerari, el preu de la inscripció i les dates, 4 de juliol, com la Núria-Queralt. Apa siau!!!!!!!!!

Anònim ha dit...

ostres quin ipod mes xuli q portes a la foto ;-)