Viu la vida no esperis que ella visqui per tú.

La meva foto
Canillo, Idem, Andorra
Bomber, esportista, amant dels viatges i aventures, enamorat de la meva dona i filles i tot amb full energy.

divendres, 8 d’octubre del 2010

Entre bolquer i bodies!

Doncs si gent ara tinc menys temps i el que tinc o estic entrenant per les proves de bombers de muntanya o estic canviant bolquers i mimant a la Neus i a la Júlia, però encara trobo alguna estona per posar algun video motivant d'escalada...Tres videos dels germans pou acollonants!!! Val la pena que els mireu si us agrada l'escalada i si no també!

Iker and Eneko Pou | The Hardest of the Alps # 2 | Climbing Solo per Vecchi Guerrieri from story.teller on Vimeo.



Iker and Eneko Pou | The Hardest of the Alps # 4 | Climbing Panaroma from story.teller on Vimeo.



Iker and Eneko Pou | The Hardest of the Alps # 6 | Climbing Zahir from story.teller on Vimeo.