Viu la vida no esperis que ella visqui per tú.

La meva foto
Canillo, Idem, Andorra
Bomber, esportista, amant dels viatges i aventures, enamorat de la meva dona i filles i tot amb full energy.

dimarts, 15 de febrer del 2011

Objectius 2011 Pierra+Ronda dels cims

Per fí em vaig estrenar aquest any en cursa, diumenge a la fontblanca d'andorra. Era una prova puntuable per la copa d'andorra, campionat d'espanya i open feec. La cursa es presentava dura per les condicions de la neu i amb moltes manipulacions i canvis de ritme constants. Total força divertida, de les que a mí m'agraden. Vaig sortir al meu ritme i vaig anar agafant el meu lloc dintre el peloton dels de darrere.

Estrenava botes, les noves xp-444 i em van anar genial, no vaig trencar res i al final vaig fer quinzé de la general. Va ser un bon test per veure com estic ( millor del que em pensava) per aquestes alçades de temporada amb molts menys metres que altres anys i moltes menys hores de dedicació. La cursa la va guanyar el pinsi seguit del pau costa i el Joan albós d'andorra, felicitats campió! El jou va ser quart i la resta d'andorrans entre el seté i el trenta.

La veritat que vaig disfrutar molt i em va animar a seguir entrenant per la Pierra, que serà el gran objectiu de l'hivern.


L'altre gran objectiu de l'any per no dir el més heavy, serà la ronda dels cims en solo, o el que és el mateix 170km i més d'onze mil metres positius i negatius. No era el plan que tenia pensat per aquest estiu, la idea inicial era fer triatlons però un repte tan béstia i a casa ha tirat per terra els plans inicials. O sigui que vaig entrenant amb esquís però amb una petita part de la meva neurona ja hi ha un lloc per pensar en com collons entrenaré per acabar aquesta animalada!

Ja puc anar estirant el chariot amb la Júlia i la seva mare a dintre i no sé si dormiré a les nits o sortiré a correr unes hores...

De moment diumenge farem la traçamuga amb el comas i després vindran unes setmanes de volum+esquí-jabalí per preparar mínimament la Pierra i poder fer la guerra com no, amb els altres equips andorrans que aquest any són sis!