Viu la vida no esperis que ella visqui per tú.

La meva foto
Canillo, Idem, Andorra
Bomber, esportista, amant dels viatges i aventures, enamorat de la meva dona i filles i tot amb full energy.

dissabte, 30 d’abril del 2011

Quant de temps.

Uf ja quasi feia un mes que no escrivia res al blog. La veritat que desde que la Julieta ha nascut les prioritats han canviat una mica. Ara ja no entreno el que vull sinó el que puc i no tinc tot el temps del món per mí sol. És evident doncs que entre guardies, entrenos i alguna escapada a les espanyes amb la familia pel que menys estic és pel blog.
Per actualitzar una mica el tema curses últimament, faig correr la trineu el 10 d'abril i podríem dir que vaig salvar els mob
les. Vaig correr després d'una nit gloriosa aixecant-me no sé quants cops a posar "xupetes" i per si això no fos poc la tarda abans em vaig carregar la meva btt i les gignoux no em van arribar a temps...ummm tot genial vaja!
És igual a la línia de sortida em vaig plantar
i disposat a fer-ho el millor possible. El primer tram a peu d'uns 4,5km per canillo ja em van posar al meu lloc, la penya va sortir a muerte i jo allà darrere del grup bó lluitant perqué no em passés molta gent.
Les sensacions eren d'anar a tope però com si estigués limitat o "capat" suposo per la manca d'hores de son. Vaig agafar la btt ( uns 8km ) amb ganes de remuntar alguna posició però em vaig haver de limitar a que no em passessin massa corredors altra vegada. I per fí a la part de rando allà si que vaig poder recuperar alguna posició i vaig poder avançar quatre posicions quedant-me aprop del seté classificat el Marc vila que el tenia a tiro...Al final vuité classificat a uns 6'40" del Putxi que va guanyar i a 4' del podi. Encara vaig poder fer dins el deu primers que veient tots els handicaps que vaig tenir abans de la cursa penso que no està malament. Hi va haver força nivell i la cursa va estar molt ben muntada, el dia va acompanyar i vam poguer correr tota la cursa de curt. Per tant un bon entreno de qualitat i ara amb el cap ja posat en la llarga distància.

Resultats clicant aquí