Viu la vida no esperis que ella visqui per tú.

La meva foto
Canillo, Idem, Andorra
Bomber, esportista, amant dels viatges i aventures, enamorat de la meva dona i filles i tot amb full energy.

dilluns, 20 d’octubre del 2008

COMBINADA DEL CPA A ORDINO

Les meves fonts informatives van fallar, o a última hora va haver-hi algun canvi de plans i la "lluita" entre els 3 lisiats que vaig anunciar divendres, no es va dur a terme. De totes maneres i va haver una mica de batalla, però amb poca participació en general. En espera com sempre de resultats oficials, poso una petita crónica d'un dels corredors que ahir va fer la pujada:
Poca participació, en total no devíem arribar a 15. De l'equip d'esquí de muntanya erem 4 gats, bueno no 3 : Jo, Manel, Mingo i Putxi ( apuntat a última hora). De la resta destacar el Gaspà i el Pepe Sanz.

Cursa: Sortida (com no) encapçalada pel Mingo, seguit de Gaspà, Jo i Putxi. El Gaspà s'anava quedant excepte al pla on retallava molt, a davant de tot el Mingo destacat i jo i el Putxi mantenint distàncies. Poquet a poquet el Mingo va anar perdent gas, el vam passar jo i Putxi i vam fer la cursa junts fins dalt. En els darrers 2 km el Putxi es va anant despenjant una mica (suposo que voluntàriament) i vaig arribar dalt en 30 min 50, és a dir més d'un minut respecte l'any passat, segon a 20 o 30 segons el Putxi i tercer el mingo amb uns 31 min, 4t el Gaspà, 5é el Manel amb uns 33 minuts i 6é el Pimienta amb 34'.

Cursa orientació destacar la victòria del Juanjo amb 10 minuts de ventatja respecte el segon, el Pepe Sanz. A la combinada victòria per punts de Mingo i segon Pepe.

Crónica feta pel J.granges, o "el boss" com més us agradi, gràcies per la teva col.laboració. Si algú té alguna foto que me la passi pleaseeee.

__________________________________________________