Viu la vida no esperis que ella visqui per tú.

La meva foto
Canillo, Idem, Andorra
Bomber, esportista, amant dels viatges i aventures, enamorat de la meva dona i filles i tot amb full energy.

dijous, 10 de juny del 2010

Afinant

Queden 15 per la gran cita a Andorra! Normalment i si hagués fet una preparació amb més temps hauria d'anar aixecant el peu...però en el meu cas ara és hora d'apretar-lo a tres quarts i a partir de mitjans de la que ve començarem a aixecar-lo.

El dimarts vaig fer gran part del primer tram. Vaig sortir d'abans d'ordino vaig agafar camí ral-llorts-l'angonella ( aquí encara queda força neu) clot del cavall-bordes de prats nous-refu de pla de l'estany ( una mica abans) avall fins agafar el camí del refu del coma, collada de sanfons-pic negre-port negre-coll de la botella-collada de muntaner-costat del pic d'enclar-collada de muntaner-sispony-la massana i ordino.

En total van sortir 7h17' amb 2900m de desnivell positiu i uns 45km de distància i unes 6000kcal gastades. Em vaig trobar força bé durant tot el recorregut, feia bastant calor tot i ser un dia amb cel cobert i als cims i colls bufava una mica de vent del sud. Vaig anar sense pals com tots els entrenos que estic fent per l'ultra i els dos botellins+camel em van arribar just pel temps que vaig estar.

La veritat es que el recorregut d'aquest ultra serà brutal, ja sé que és normal que ho digui jo que sóc d'aquí però és cert, si algú està indecís per si li agradarà el lloc i per la duresa que no ho dubti i s'apunti ja! La gran majoria del traçat seran camins de muntanya tant de pujada com de baixada i en molts llocs d'aquest primer tram es pot correr força bé.

Avui a la tarda hem anat ( amb el Putxi) a la ràdio ( andorra7, 101,5 fm) per parlar sobre la cursa i ha estat força entretingut, el Gabi ens ha demanat com s'entrena per aquesta cursa, com s'organitza...Ha estat molt simpàtic i espero que tot això serveixi per donar a conèixer una mica més el món de la muntanya i el nostre país!

Repasant el llistat d'inscrits d'aquest any trobem a faltar el Kilian, que estarà rebentant el crono a la western states als Usa (160km i uns 4000-5000m+) cursa rapida com diu ell...

Però hi ha molts noms coneguts i guerreros que vindran a lluitar per ser els primers en completar la volta a andorra: miguel heras ( guanyador de la transgrancanaria i deu primers a zegama) , salvador calvo ( podi l'any passat) , julien chorier, sebastien chaigneau ( segon al utmb l'any passar darrere del Kilian) xavi cadena, adolf aguiló, jordi caba ( guanyador ultra de nargó) jordi martinez de marsay, marc balañà ,agustí roc, oscar roig, philippe gayet...i tota la tropa d'andorrans: pelegrina, haytree ( primer andorrà l'any passat) marticella, els germans rossell, el pepe arrarte, barbier... i els companys de bombers: el guixo, el paco, i el wally i un llarg etc...I molts altres que no conec i segur que vindran ben preparats per donar guerra.

Total que la lluita per estar una mica davant serà brutal, de moment l'objectiu continua sent acabar el més dignament possible i un cop allà ja veurem que tal anem.

Per acabar poso l'últim video de la lady gaga, que m'acompanya molts dies mentres entreno!









2 comentaris:

esportsnabes@gmail.com ha dit...

Ei i després de motivar-me amb el teu escrit jo també mi he apuntat, toti.( no estic preparat pero com diuen els musulmans, im shala.....)

XAVI CAPDEVILA ha dit...

Ole,0le, no estaràs preparat però t'asseguro que patiràs i t'agradarà molt el recorregut. A més a més tú ets un crac i que vinguis dona encara més nivell a la cursa. M'alegro que t'hagis motivat llegint el meu article! Ens veiem en 14 dies!