Viu la vida no esperis que ella visqui per tú.

La meva foto
Canillo, Idem, Andorra
Bomber, esportista, amant dels viatges i aventures, enamorat de la meva dona i filles i tot amb full energy.

dimarts, 17 d’agost del 2010

Ahir escalada

A la paret bucólica hi ha una via que es diu "balsam del tigre", ahir vam anar a fer-la amb el Joanet. La via té uns 190-200m i una dificultat màxima de 6a-6b (un pas). Són 6 llargs i sens dubte els millors són el primer, segon i el sostret de 6b del cinqué. La roca és bona a trams i s'ha d'anar al tanto perqué sovint poden caure pedres. Vam trigar més del compte perqué ens ho hem pres amb calma i a més el joanet m'ha fet de mestre de cerimonies i m'ha posat al dia en seguretat i manipulacio de cordes i reverso, hem trigat tres hores en arribar a dalt de la via quan el normal són un parell d'hores per fer-la.
La via m'ha agradat molt, he disfrutat molt en el primer i tercer llargs que he obert i en el segon que és molt disfruton amb pati i canto molt bó.

Si voleu més info mireu la web-blog rocaineu on trobareu tots els detalls de la via, material,horaris...

2 comentaris:

Anònim ha dit...

mira como tu.... ;)

http://www.youtube.com/watch?v=5lr_5m443WI&feature=player_embedded


brutal o no?

Markitos

XAVI CAPDEVILA ha dit...

no está mal algún dia llegaré..ja,ja,ja