Viu la vida no esperis que ella visqui per tú.

La meva foto
Canillo, Idem, Andorra
Bomber, esportista, amant dels viatges i aventures, enamorat de la meva dona i filles i tot amb full energy.

dilluns, 6 de setembre del 2010

Tornada a les curses.


Uf fa dies que no escrivia res...Últimament estic escalant com un boig i corrent en pla i costa amunt tot el que puc. I també estic molt impacient esperant que neixi la meva primer filla!

El dissabte vaig anar a fer la cursa d'aristot, 10km i 320m+, per veure que tal estava i fer una mica de ritme de cursa. Vaig arribar un quart d'hora abans de que comencés la cursa i ja podeu imaginar l'escalfament tant bó que vaig fer...Total vaig sortir tranquil per escalfar i al cap de 15-20' ja estava bufant com un bou, vaig anar fent al meu ritme i pillant gent al pla i baixada i al començar l'última pujada vaig poder passar un grupet de tres-quatre corredors però a la línia de meta em va avançar un noi al qual no vaig poder seguir. Total uns 46' de cursa, entreno rapidet, amb una mica d'estrés per sortir sense escalfar però vàlid igualment, després xocolata amb coca i un pantaló de muntanya que em va tocar i encara no he vist...eh cuñao!

I ahir vaig correr la cursa d'anyós, 10km i 100m+ amb el tratge de bombers i amb uns quants colegues de feina, ens ho vam passar molt bé, vam riure molt, i vam sortir tranquils però amb un dorsal a les cames qui no s'emociona...i així va ser una bona estona d'emoció i alegria per acabar amb tots els companys entrant junts a meta i demostrar que som una pinya i estem en molt bona forma.
La suada va ser potent ( uns 58') però la causa bé s'ho mereixia, per cada bomber que va creuar la meta, anyós park donava deu euros a una ong.

Doncs res toca seguir corrent i escalant a fondo que les proves de suport i grim s'apropen i he d'estar ben preparat!

2 comentaris:

Armen ha dit...

Tranquil, que els pantalons ja han pujat.

Oriol Sellent ha dit...

ja ja ja !!! encara rai que no us vàren fewr correr amb les mangueres i tota la pesca !!!!