Viu la vida no esperis que ella visqui per tú.

La meva foto
Canillo, Idem, Andorra
Bomber, esportista, amant dels viatges i aventures, enamorat de la meva dona i filles i tot amb full energy.

dimarts, 7 de juny del 2011

Una mica de motivació


La última cursa de 110km que vaig provar de fer vaig plegar al km 56 per calor i per no passar-m'ho massa bé ( manca de costum a mals moments en curses molt llargues a peu). Era la ultra de sitges. Va haver-hi molt follon amb les classificacions ja que van robar cintes i molta gent es va saltar trams...A partir d'allà vaig canviar de manera d'enfocar la ronda i ara em dedico molt més a entrenar tant bé com puc i tan rapid com poden les meves cames em deixen i no em destrueixo tant en curses llargues.

Aquest video mostra una mica d'ambient ianqui tan diferent al d'aquí Europa però en el fons l'objectiu és el mateix; correr molts kms i gaudir de la vida al màxim!!!