Viu la vida no esperis que ella visqui per tú.

La meva foto
Canillo, Idem, Andorra
Bomber, esportista, amant dels viatges i aventures, enamorat de la meva dona i filles i tot amb full energy.

diumenge, 3 de juliol del 2011

Compte enrere


Passada ja la Travessa de Canillo on aquest any sí ha sortit tot bé i la gent va marxar contenta, he creat un àlbum de fotos al facebook ( http://www.facebook.com/photo.php?fbid=2209260034889&set=a.2209225674030.129919.1349112296&type=1&theater) i també seran a la web del Sec.

És temps ara de pensar només en la ronda dels cims. Aquesta setmana ha sigut clau per mí, la més llarga, la més dura i la de més volum acumulat. Aquests són els números de la setmana:

Hores: 21h
Kms a peu: 111
Kms en bici 55
Desnivell positiu: entre 7 i 8000, ho he de confirmar amb les dades exactes.

Per tant a partir de demà aixecarem el peu, començarem a fer bondat, entrenos més curts i algo de qualitat i agafar moltes ganes i intentaré dormir més i estirar com deu mana.

Els trams ja els tinc apamadets i tan sols em queda un petit tros de la zona d'arcalís de la portella de rialb a l'estany esbalçat i cap a la coma d'arcalís. Ahir vaig fer desde grau-pessons fins el port de vall civera-cabana dels esparvers-portella blanca-pas-vall de sant josep fins port dret i pic maià baixant al port d'envalira.

Les sensacions són bones i els nervis comencen a arribar poc a poc, quina juerga se'ns apropa!!!

2 comentaris:

Antoniu ha dit...

Chavalin, el link del Facebook no funciona.
Ja veig que les meves fans s'hauran d'esperar a veure'm en directe.

:D

XAVI CAPDEVILA ha dit...

Doncs acabo de mirar-ho i a mí em funciona perfectament, torna-ho a provar potser és el teu ordinador!