Viu la vida no esperis que ella visqui per tú.

La meva foto
Canillo, Idem, Andorra
Bomber, esportista, amant dels viatges i aventures, enamorat de la meva dona i filles i tot amb full energy.

dimarts, 5 de juliol del 2011

Descansant


Ahir res d'entreno i massatget per tornar a deixar les cames com noves, ara quin mal em vas fer Jordi!

A la tarda vaig anar a la tele d'andorra i ens van fer( Gerard, Bea i jo) una entrevista per parlar de l'ultratrail d'andorra, el programa el pasaran el dijous 7 després del telenotícies, sobre les 21h10-15', va ser força entretingut.

Avui un parell d'hores de flaca de casa a la seu i tornar a pujar a santa coloma, les cames encara no estan recuperades i aquesta setmana la dedicaré a recuperar-me de l'anterior.

Tic,tac,tic,tac...

2 comentaris:

Bea ha dit...

buff,Xavi, ara sí que en una setmana tot haurà passat!! espero que a hores d'ara estem més que feliços del resultat!!! :))
no entrenis més que em treuràs encara més hores! jeje...
fins d'aquí uns dies!
Bea

XAVI CAPDEVILA ha dit...

Ja veuràs que tot anirà bé perquè segur que has preparat aquesta fita amb ganes i il.lusió, ens veiem divendres a la sortida o dissabte a l'arribada, molta sort i disfruta molt!