Viu la vida no esperis que ella visqui per tú.

La meva foto
Canillo, Idem, Andorra
Bomber, esportista, amant dels viatges i aventures, enamorat de la meva dona i filles i tot amb full energy.

dimecres, 28 de desembre del 2011

Avui un tomb per la coma de ransol

Ha costat però per fí he pogut enganyar el Dani per anar junts a fer una mica de muntanya amb esquís. Avui hem sortit sobre les deu del matí i després de pujar entre el bosc, neu dura, neu crosta i algo de neu bona hem arribat a peu al collet que hi ha sota del pic de coma de varilles. La baixada ha sigut dura, eh Dani i llarga fins arribar al cotxe travessant rius, plaques de gel i neu primavera, en resum una sortida de muntanya de veritat amb el meu millor amic!
No m'enrotllo més mireu les fotos, hi ha més neu del que em pensava...




A veure quan triguem a tornar...;-)

2 comentaris:

miquel ha dit...

Bon reportatge, pero potser el Dani per atravessar el riu no seria millor una moto de trial???

XAVI CAPDEVILA ha dit...

I tant jo estava a punt de tallar un parell d'arbres per posar-li sobre l'aigua però al final ha pogut ell solet! ja,ja,ja