Viu la vida no esperis que ella visqui per tú.

La meva foto
Canillo, Idem, Andorra
Bomber, esportista, amant dels viatges i aventures, enamorat de la meva dona i filles i tot amb full energy.

divendres, 16 de desembre del 2011

Per fí arribarà la neu?

Aquestes últimes setmanes arreglant coses per aquí i per allà no he fet massa activitat muntanyera, tan sols el curs de traçadors a la coma d'arcalís i una o dos sortides amb esquís. La última no va estar malament, vaig sortir d'abans d'arribar al port d'envalira un parell de kms després de la barrera i d'allà me'n vaig anar al pic maià. Aquest pic no té massa encant ja que arriba una pista fins ell i a més a l'hivern és territori de motos de neu. Però crec que amb esquís no l'havia pujat mai. D'allà me'n vaig anar en direcció nord oest cap la zona de la petita cresta que porta al port dret primer i després al pas de les vaques. No havia vingut mai per aquí amb esquís, a peu m'ho conec bastant bé. Vaig acabar pujant al pic que hi ha sobre pas de les vaques que segons el mapa no té nom. D'allà hi havia una vista brutal sobre siscaró i la vall de sant josep que puja des del pas de la casa. Una pala sota el pic que estava em temptava fortament però no tenia massa temps ni volia fer molt llarg, per tant la vaig deixar estar per un altre dia.
La tornada la vaig fer pel mateix camí fins el maià i d'aquí fora pells fins el cotxe, total un parell d'hores d'activitat al costat de casa redescobrint indrets coneguts amb esquís.
Escalar també estic intentant fer alguna coseta i el cap de setmana passat vaig estar a berga al sector del malpas amb el Pep tibant una mica i vam fer tres vies, l'esperó V+/6a, una altra que no sé el nom 6a/6a+ i amic traït que sortia 7a, les dos primeres les vaig encadenar bé, disfrutant i l'última anava pujant de grau progressivament del 6a al 7a la sortida a la reunió, quan quedaven un parell de seguros per la reunió els braços van dir prou i vaig acabar de pujar en tres cops. Estic content perquè mai m'havia posat en una via de 7a i almenys vaig poder fer els passos...ara toca no parar i seguir progressant per estar ben fort quan acabi l'hivern i començar a tatxar projectes xulos!