Viu la vida no esperis que ella visqui per tú.

La meva foto
Canillo, Idem, Andorra
Bomber, esportista, amant dels viatges i aventures, enamorat de la meva dona i filles i tot amb full energy.

dilluns, 29 de setembre del 2008

Cap de setmana intens...triatló dissabte+vertical cadí diumenge...












Dissabte 27 a les 11h del matí es va celebrar el sisé triatló popular d'Andorra.
Vam participar uns quants muntanyerus-polivalents: el Ferran "pedalant", el xavi comas, la Neus, l'Ariadna i jo mateix. Els resultats van ser força positius tot i tractar-se d'una prova fora del nostre hàbitat habitual (la muntanya).
Primer vam nedar 400m a la piscina, tres voltes i mitja sense tocar paret i rebent algun que altre "copet" de tant en tant. Jo vaig sortir tercer de l'aigua (encara no sé com ho vaig fer després de més d'un mes sense posar-m'hi a la piscina) darrere del Sergi (favorit) i una noia ex-waterpolista. El Ferran va sortir darrere meu i m'anava fent pesigolles als peus perqué no baixés el ritme (gràcies Ferran).


Llavors vam agafar les bicis i a fondo a intentar recuperar el que ens havien tret a l'aigua.Havíem de baixar dos cops fins al cacahuet de la margineda i pujar a serradells. No va poder ser i el treball amb equip amb el Ferran tan sols ens va servir per passar la noia i un noi. Total arribàvem al canvi a peu tercer i quart respectivament. Allà va ser la batalla final, rec de l'obac i tornar, el Ferran em va atrapar a final de l'anada i just després agafàvem al segon corredor en un trosset de muntanya de baixada. L'agonia seguia fins al final i a pocs metres de l'arribada ens tornàvem a enganxar el Ferran i jo (escales de serradells) i entràvem a meta esprintant com si ens hi anés la vida. Finalment Sergi, ferran i jo va ser el podi masculí.


En noies la cosa va ser una mica més clara i l'Ariadna es va imposar amb autoritat després de fer un parcial en bici molt bó (5é millor temps absolut).La sorpresa la va donar la semiretirada de la competició Neus tort, que per poc no va pujar al podi final de noies després de fer una molt bona cursa i sort que no volia fer-lo!!!
Per acabar es va fer l'entrega de premis i un pica-pica de molt nivell que va volar rapidament devorat per tots els assistents. Va ser un matí molt intens i divertit amb menys fred del que esperàvem tots per sort. L'any que ve més, felicitats al Club Triatló Serradells per l'organització.

1 comentari:

Anònim ha dit...

Como se nota que tienes un buen fondo, sabes todo es gracias a tu amigo ;-)