Viu la vida no esperis que ella visqui per tú.

La meva foto
Canillo, Idem, Andorra
Bomber, esportista, amant dels viatges i aventures, enamorat de la meva dona i filles i tot amb full energy.

dilluns, 8 de desembre del 2008

DIFERENTS INFORMACIONS.

Bon dia a tothom, escric unes línies per recordar-vos que estem tenint un inici de temporada brutal, però cal recordar que hi ha el perill constant de les allaus, a andorra no n'hi ha de perill o no el podem saber perqué la web de govern diu que fins el desembre no funcionarà el servei...
Tan sols us ho recordo perque jo sóc el primer que algun dia també m'he fotut en algun "marron" i anant sol, i tinc moltes ganes de fer muntanya durant molts anys i penso que tots vosaltres també, per tant s'ha d'anar al tanto sempre. Tota aquesta reflexió la faig després de veure com a Itàlia s'han matat dos persones que anaven amb un guia quan feien una canal i els ha baixat una allau sobre d'ells. Igualment a los Baños de Benasque ahir també en va baixar una i encara hi ha una dona desapareguda. I fa dies a Sierra nevada una altra va enganxar tres esquiadors, i dies després una altra va baixar a Luz Ardiden.









Poso aquestes fotos, són de les allaus de Benasque(1), Sierra Nevada (3) i Luz (1).
Per finalitzar diré que ja hi ha una web dels campionats d'Europa d'esquí de muntanya:http://www.alpago2009.org
Ahir vaig pujar a la central del Pas a fer un parell de pujades i la cosa no va anar pas malament, les dos per sota de 21'. Veurem que passa dissabte...

1 comentari:

Anònim ha dit...

jotb vaig fer una pujada a la central , i crec q podia fer millor vaig estar per sota de la hora ))))