Viu la vida no esperis que ella visqui per tú.

La meva foto
Canillo, Idem, Andorra
Bomber, esportista, amant dels viatges i aventures, enamorat de la meva dona i filles i tot amb full energy.

divendres, 19 de desembre del 2008

Neu polsssssssssssss

Que el nostre estimat pirineu està molt nevat és una evidéncia que a dia d'avui tothom qui es mou en aquest mundillo ho sap. Però i els alps? Doncs com sempre o quasi sempre allà encara més que aquí, si no us ho creieu disfruteu amb aquestes fotos d'Itàlia on s'arriben a acumular fins a cinc metres de neu pols!!! Quina bogeria!!!








A continuació poso unes que vaig fer sortint de casa (em vaig posar els esquís al cap d'un minut de sortir per portal) fins la borda del marticella, carretera d'entor i cap el camí de les secles i planells d'entor i baixada jabalí fins el mateix lloc ( peu de carretera). Mireu quines cornises i el pal (145cm) clavat a terra en una pala oberta sobre els planells d'entor i disfruteu...