Viu la vida no esperis que ella visqui per tú.

La meva foto
Canillo, Idem, Andorra
Bomber, esportista, amant dels viatges i aventures, enamorat de la meva dona i filles i tot amb full energy.

dissabte, 13 de desembre del 2008

Fué bonito mientras duró ( 28'...)




Durant dos tres dies he estat col·laborant colze a colze amb l'Albert del Cubil ens uns esquís megalleugers per la nocturna. De fet ho vam aconseguir, sobre la base d'uns trab de l'any 1998 de 1.80cm, ens hem dedicat a rebaixar-los al màxim de pes. Els esquís van quedar molt xulos, la veritat, però ahir m'en vaig anar al port d'envalira, a fer el meu ritual el dia abans de la cursa, i de pujada brutals, unes sensacions increibles, però a dalt al treure les pells i bloquejar les botes es van petar els dos. Llàstima perqué l'Albert sobretot s'ha passat unes bones estones per aconseguir algo molt lleuger, des d'aquí li agraeixo molt el seu temps i esforç, hi havia el risc de petar-los i així ha estat. Però més endavant potser hi tornem i amb l'experiència d'haver trencat uns ja...

4 comentaris:

Unknown ha dit...

no teniu ni p... idea, millor q us dediqueu a un altre tema ;-)

Unknown ha dit...

tens tota la rao dani. no busques paletes al igual et fem una casa mes lleugera. adeu

XAVI CAPDEVILA ha dit...

Si,si, el que vulguis Dani, però apa que no ens ho vam passar bé durant un rato eh Albert!!!

Antoniu ha dit...

Esteu "más pa'lla que pa'ka". Lo vostre és obsesiu, nois.

Una abraçada webmaster!