Viu la vida no esperis que ella visqui per tú.

La meva foto
Canillo, Idem, Andorra
Bomber, esportista, amant dels viatges i aventures, enamorat de la meva dona i filles i tot amb full energy.

diumenge, 12 de juliol del 2009

Fin de semana tranquilo, por fin, antes de la batalla

Ahir dissabte vaig pujar en bici el coll d'ordino desde casa meva i després vaig anar cap el port d'envalira i a la pujada vaig anar fent canvis de ritmes a mesura que em venia de gust, vaig tornar a veure pulsacions molt altes:193,194 i això és bona senyal. A dalt del port em vaig parar i allò era una festa amb tota la gent esperant l'arribada dels ciclistes del tour...


A la tarda vam anar a fer la cursa d'orientació urbana que va muntar el Joe a encamp, ens ho vam passar molt bé, la vam fer junts amb la Neus i al Final vaig haver de correr més del previst per intentar guanyar el pernil però un local se'l va emportar per segons...grrrrrr. Ens ho vam passar de conya i vam guanyar dos ampolles una de cava i una de ví, vam fer tercera la Neus i jo segon. Va ser un dels últims entrenillos de correr de la setmana.

I avui hem pujat al pla de l'allau per fer de controls a la travessa d'encamp, que ha guanyat el Ferran teixidó. Tan sols he caminat uns 40' i després d'apuntar dorsals cap avall per fer un pica-pica.

A partir de demà començo la setmana molt suau per arribar al dissabte descansat i amb ganes de fer molts quilómetres, aquesta setmana faré entrenos curts i amb algo d'intensitat per no adormir el cos.