Viu la vida no esperis que ella visqui per tú.

La meva foto
Canillo, Idem, Andorra
Bomber, esportista, amant dels viatges i aventures, enamorat de la meva dona i filles i tot amb full energy.

dilluns, 5 d’octubre del 2009

Recuperant la normalitat

Poc a poc el meu genoll va tornant al seu estat natural ( encara està botit) i poc a poc puc anar fent mé esports, ara ja puc fer rollerski, cinta i avui he provat amb la bici.
Cap de setmana tranquil, poc entreno, familia i bons menjars...(combinació perfecta per sumar grams al meu xassís,grrrr...) però ara he d'anar recuperant la mobilitat fins que el genoll estigui al 100%.
Ah finde complert amb el Jessed arrebentant a la tropa als cavalls del vent amb l'Heras i el Toti intentant-lo seguir i a Núria el Dídac primer i molt bona representació andorrana amb el Puxi tercer i el Comas quart! A prat primer Oscar, Freixa i Bernadó...Aquí no para ni deu, diumenge el "Paco" no el va seguir ni deu amb els rollers i el Ferran quart darrere de l'incombustible Giró i el Joanet amb mal d'esquena patint.

Us poso un video molt xulo que he trobat per la xarxa, aquesta potser caurà amb el meu cunyat si trobem un espónsor que ens ajudi, cada dia que passa tinc més ganes de correr l'estiu que ve ultres...i muntanya per un tub!!!