Viu la vida no esperis que ella visqui per tú.

La meva foto
Canillo, Idem, Andorra
Bomber, esportista, amant dels viatges i aventures, enamorat de la meva dona i filles i tot amb full energy.

dilluns, 12 d’octubre del 2009

Sant feliu de guixols...

El cap de setmana hem estat per terres gironines, més concretament a sant feliu de guixols.
El menú del cap de setmana era dissabte al matí sortida en "flaca" llarga 111km i 1585m de desnivell, amb caiguda inclosa, coca cola i "hachazos" clàssics a cada petit port...El meu genoll va respondre força bé tot i no estar encara al 100%, és més avui m'han dit que possiblement tingui una bursitis. Però quinze dies sense tocar la bici i fent entrenos curts em van passar factura quan vam passar de les 2h30', al final vaig veure com un ventilador que feia voltes davant meu ja que estava fet caldo però vaig volguer treure el que quedava de mi mateix i dels altres; o sigui un pajaron del quinze.
A la tarda després d'un bon dinar preparat per les nostres cuineres personals: Imma i Neus, vam fer un petit futing fins la platja i un banyet al mar que estava de conya.

Diumenge la majoria anava a correr per muntanya i el comas i jo vam fer un petit futing de 30' vora la platja mentres la Neus feia llargs a l'aigua del mar. Dinar al japo a tope i cap a casa...

Feia molt temps que no ens trobàvem la majoria de components de l'equip i més que res per això ha servit aquest estatge de platja, ens ha fet un temps molt bó amb calor i la gent està molt valenta de cara a l'hivern dels "nostres" mundials!!!