Viu la vida no esperis que ella visqui per tú.

La meva foto
Canillo, Idem, Andorra
Bomber, esportista, amant dels viatges i aventures, enamorat de la meva dona i filles i tot amb full energy.

dimarts, 6 d’octubre del 2009

Tornant a la normalitat

Avui he fet una pujadeta al coll d'ordino en rollerski+gimnàs i cada dia va millor el genoll, encara està algo botit però ja faig de tot menys correr, m'ho hauré de prendre com un petit paréntesis de recuperació dintre l'entrenament que portava, tampoc vaig perdre tant ja que parat, parat, vaig estar tres dies, després poc o molt he anat fent activitat.
El finde que ve anirem amb l'equip a fer un petit estatge a sant feliu de guixols aviam com està la penya i aviam si els puc seguir!

Us poso aquest video d'una cançó que he sentit avui a la radio i se m'ha enganxat rapidament