Viu la vida no esperis que ella visqui per tú.

La meva foto
Canillo, Idem, Andorra
Bomber, esportista, amant dels viatges i aventures, enamorat de la meva dona i filles i tot amb full energy.

dimarts, 23 de març del 2010

Nieve de pescadería







Donc sí és una definició que em va agradar força per definir l'estat de la neu per aquí el nostre petit país. Ahir vaig fer una sortideta sortint de casa cap a entor (caminant uns 20') i després per fins l'estany de querol i anant a buscar la collada de la tossa de caraup per l'aresta que va al coma de varilles i fins arribar sobre les pales de les basses de les salamandres. L'excursió va ser més a peu que amb esuís i la neu horrible...t'enfonsaves a cada moment i tot podrit. Els llacs comencen a desgelar-se i el verd comença a sortir...allaus...forats inverosímils...la primavera está a la vuelta de la esquina!
A partir d'ara tan sols queda preparar el ral.li del cec que el farem en equip de tres per fer un entreno junts de cara a la patrulla i després a preparar l'ultra a tope!

Aquesta foto la poso perqué veieu lo dolent que és fer molt esport i correr moltes hores seguides, fixeu-vos quantes venes rares i bonys té aquest home. Aviam si algú sap qui és...

8 comentaris:

David ha dit...

Va parir, semblen les cames de la meva padrina jajaja.

Salut i kms.

Neus ha dit...

Jo ho sé però no us ho dic!!! ji ji

XAVI CAPDEVILA ha dit...

Podrien ser meves pero no ho son,ja,ja,ja...vinga va aviam qui l'encerta!!!

Anònim ha dit...

http://4.bp.blogspot.com/_xW0BUzcXYF0/S6kMb-kFs1I/AAAAAAAADAY/68EY0-vfNk0/s1600-h/Deans+Legs_EricGould.jpg

potser el nom de la foto ajuda a saber qui es??

Aquí ho deixo :p

XAVI CAPDEVILA ha dit...

vas bé vas bé...calent,calent...

Anònim ha dit...

jo no soc, pq jo portava mitjons grocs..jijiji

XAVI CAPDEVILA ha dit...

pues llavors deu ser la olga...

Unknown ha dit...

no, perquè jo tinc més xixa... JAJAJAJA