Viu la vida no esperis que ella visqui per tú.

La meva foto
Canillo, Idem, Andorra
Bomber, esportista, amant dels viatges i aventures, enamorat de la meva dona i filles i tot amb full energy.

diumenge, 28 de març del 2010

Temps d'excursions


Entre menjars i calçotades i recuperacions i costipats vaig fent excursions pel meu país. Ahir vam fer una de guapa amb el Jou cap a siscaró, portella del siscaró,baixada fins l'estany, portella del siscar entre els pics de nerassol i regalecio i baixada fins l'estany de pedourres i després vorejant fins el coll de l'alba, total uns 30km de distància, 1500m de desnivell i bàsicament el tom sencer a la cresta de l'alba que queda pendent per fer-la a l'estiu! Les baixades estaven de conya i el dia va ser fantàstic, tornant vam baixar per juclar que estava molt divertit i al final skating per la carretera fins la furgo!

De curses a la poca traça cap sorpresa kilian-pinsi, caballer-lopez i poma-toti. Al grand paradiso victória de la Sophie-Mireia en noies en una cursa que l'han tallat pel mal temps...
Demà toca el nostre petit gegant (comapedrosa) i ja pensant en el ral.li del cec si puc enganyar als dos colegues de la patrulla i si no amb algun altre màquina!

També ha començat el compte enrera per l'ultratrail d'andorra que aquest any serà l'objectiu de l'estiu entre altres, ja estic començant a correr i provar bambes, mirar motxil.les...