Viu la vida no esperis que ella visqui per tú.

La meva foto
Canillo, Idem, Andorra
Bomber, esportista, amant dels viatges i aventures, enamorat de la meva dona i filles i tot amb full energy.

dijous, 11 de març del 2010

Pierra menta dia 1!


Una mica cansat de l'etapa d'avui des d'aquí l'alberg de les chornays, us explico quatre coses de l'etapa d'avui. El menú era 7 pujades, cinc trams a peu i 2600m de desnivell ( més 200m de regal al final) han conformat la cursa. Amb el Ferran ens hem entés bé amb la petita diferéncia que ell ha anat bé de sortida i jo acabant...ja,ja,ja. Total que hem acabat l'etapa 49ns a quasi una hora de les màquines troillet-jornet però molt contents pel recorregut técnic variat i dur i per poguer descomptar ja un dia menys...Cursa molt bona ( al nostre nivell) de pelegrina-jesus que han sigut molt regulars i han anat força bé tota la cursa quedant per davant d'equips catalans que són la nostra referéncia més propera. Per resultats i fotos-videos mireu http://www.skimo,org/, demà intentaré posar alguna foto nostra.

L'etapa de demà 2700m set pujades un parell de trams a peu i 30km! de distància, anuncien bon temps i una mitja hora més llarga que avui això vol dir que ens anirem a les quatre hores,ole,ole, visca la Pierra menta! Passarem molt aprop del mític cim de la Pierra Menta.
Vinga que me'n vaig a jaure que demà hem de fer un carreron!

3 comentaris:

Armen ha dit...

Vinga equipo que això pinta molt bé, ànims!!! Diumenge em menjaré uns quants calçots a la teva salut!!!!

Anònim ha dit...

vamoosssss, q aixo no s res. a topeeee

XAVI CAPDEVILA ha dit...

gracies nois,aquests dies tinc prou feina a recuperar-me i descansar com per escriure gaire al blog,pero s'agraeixen els anims,dema ultima etapa i cap a casa aviam si podem aproparnos als 40 primers!