Viu la vida no esperis que ella visqui per tú.

La meva foto
Canillo, Idem, Andorra
Bomber, esportista, amant dels viatges i aventures, enamorat de la meva dona i filles i tot amb full energy.

dijous, 24 de desembre del 2009

BON NADAL!!!


Han passat ja uns quants dies desde l'últim escrit. A copa del món els nens van complir, i la Sophie es va sortir com quasi sempre. Nosaltres ens vam barallar de lo lindo amb un test fet pel Putxi and company... super xulo a arcalís, dos pujades amb moltes voltes maria i dos trams a peu força técnics amb baixades fora pista i per pista per un total de 1350m de desnivell, personalment em va anar molt bé, vaig fer segon a 45" del joanet i amb molt bones sensacions, total que m'he classificat per la copa d'espanya, ole,ole, només hi havia quatre places i erem vuit pajaros!
La setmana ha anat força bé , aquesta setmana faig recuperació i ja cada dia que entreno tinc bones sensacions...espero que duri moooolt! El temps està com una cabra i tant neva com plou, avui ens hem parit ben molls amb el Joe i abans d'ahir va nevar...Ara la propera ja serà l'any que ve a Sierra nevada!
En fí que tingueu tots/es un molt BON NADAL I BONES FESTES!!!

1 comentari:

Anònim ha dit...

igualment, bones festes