Viu la vida no esperis que ella visqui per tú.

La meva foto
Canillo, Idem, Andorra
Bomber, esportista, amant dels viatges i aventures, enamorat de la meva dona i filles i tot amb full energy.

diumenge, 13 de desembre del 2009

Nit de récords!

Va ser la paraula més utilitzada ahir al vespre. Començant per la participació més de 125 corredors/es, récord absolut de la prova i tot un éxit per aquesta prova en la seva tretzena edició i una xifra ja important que confirma el bon estat de salut del nostre esport que va in crescendo any rere any.
També se la van fer seva molts corredors la paraula"record", molts corredors/es van batre ahir els seus millors registres en la pista central del pas. Les condicions van ser força adients, no massa fred ( uns -5ºC,-8ºC) gens de vent i la neu que lliscava bastant i no patinaves enlloc.
Personalment vaig millorar els meus temps a les dos pujades, el meu millor temps era un 19'15" fa uns tres anys i ahir la primera em va sortir a 19'05" i 19'12" la segona per tant també estic molt content i satisfet de la cursa i de com van els entrenos amb el Pau.
Per part de l'equip, el millor va ser el Joan albós sisé, Ludo vuité, Comas desé, crec que Joe onzé i Joanet dotzé empatat a temps amb mí tretzé, Ferran catorzé o quinzé i fins aquí arriba la meva memoria...
A falta encara de tenir els resultats per penjar-los, comentar que va guanyar el Kilian amb dos pujades en poc més de 16', tot un espectacle veure'l corrent quan em va adelantar recuperant-me 30s en 2-3' de cursa, increible! Segon va ser en Pinsi a 1'30" i tercer en Wilfrid que està més fort que el vinagre tot i no sé ja un "jovenet". En noies idem, primera la Mireia que es va repasar a molts nois, segona la corredora del tarter Sophie i tercera la Gemma.
Per finalitzar es va fer el sopar al Ruiz i el tradicional sorteig on el Putxi i el Carles mostren les seves dots de showmans i savoir faire, tot un espectacle també, quasi tothom va marxar amb un récord a la butxaca+un regal, l'any que ve més!
Resultats:
• 1.- KILIAN JORNET 32’ 44”
• 2.- MARC PINSACH 34’06”
• 3.- WILFRID JUMÈRE 35’54”
• 4.- OSCAR ROIG 36’15”
• 5.- AGUSTÍ ROC 36’25”
• 6.- JOAN ALBOS 36’28”
• 7.- FRANS ANRIGO 37’06”
• 8.- LUDOVIC ALBOS 37’45”
• 9.-JESSED HERNANDEZ 37’58”
• 10.- XAVIER COMAS 38’
• 11.- JOAN VILANA 38’07”
• 12.- JOAN TORNER 38’17”
• 13.- XAVIER CAPDEVILA 38’17”
• 14.- FERRAN VILA 38’35”
• 15.- PAU COSTA 39’22”
• 16.- DAVID ALBOS 39’34”
• 17.- MIREIA MIRO 40’
• 18.- MARC SOLA 40’11”
• 19.- XAVIER GUILLAMO 40’12”
• 20.- TONI CASALS 40’18”
Tota la resta a:http://www.cpa.ad/

3 comentaris:

Ferran ha dit...

Records i extraterrestres.... vaya tela!

joan vilana ha dit...

el teu blog cada dia agafa més interès, penso que és el que més em miro en referència a l'esquí de muntanya, merci tio i felicitats per la teva actuació al Pas!!

XAVI CAPDEVILA ha dit...

Doncs si noi aquí la gent cada dia més en forma, material més lleuger i tots a tope,però tranqui Ferran per la Pierra encara queden dies...allà serà la nostra festa!!!

Gràcies veí, això és el que intento que sigui una referéncia i que interessi a la gent, gràcies també per la nocturna i tú a tope que aquesta setmana comença la guerra!!!