Viu la vida no esperis que ella visqui per tú.

La meva foto
Canillo, Idem, Andorra
Bomber, esportista, amant dels viatges i aventures, enamorat de la meva dona i filles i tot amb full energy.

dilluns, 18 de gener del 2010

Crononiu i l'entreno invisible...

Res millor que un video d'una cursa d'esquí de muntanya amb bona neu per agafar motivació i ganes de cara a l'altitoy...



Si hi ha algun tipus de cursa que no se'm dona bé mai, aquestes són les cronos de més de mitja hora! És una realitat i aquest passat dissabte no va ser cap excepció. Qualitats en tinc, però explosivitat cada vegada menys, cada any any sóc més resistent i tinc més experiència en mil batalles ( en bici, a peu, nedant,amb esquís...) però reconec que les cronos cada vegada m'agraden menys i se'm continuen donant malament.

Parlo de l'entreno invisible perquè últimament l'he descuidat una mica i m'he adonat de que per mí és molt important; estirar cada dia, hidratar-se bé, dormir les hores que toquen, estar concentrat abans d'una cursa i fer un bon escalfament progressiu i sense presses són clau per mí.

Hi ha gent que no li cal ser tan escrupulós i disciplinat però a mí si. En fí no us atabalo més amb això. El cas és que vaig escalfar poc i no gaire bé, vaig sortir super desconcentrat i amb la setmana una mica desorganitzada que portava doncs així va sortir la cursa: un trunyo!

De seguida que vam sortir no vaig poder estar amb el grup de davant (10-15 primers) i vaig anar fent al meu aire amb l'esperança de recuperar-me i poder enganxar algú més amunt. A les conversions vaig poder atrapar algú però ja era massa tard per aspirar a estar molt a davant.

La sortida va ser molt plana durant bona estona i després pel bosc dintre una pista forestal amb doble traça també força plana i llarga. Més amunt unes quantes conversions i acabar d'arribar fins dalt amb un devers incómodo. Arribada a l'esprint amb el Dodo que em va guanyar per un metre i au cap a casa amb una altra crono dolenta i com a mínim un bon entreno de qualitat.
Esperant que comencin a arribar les curses de veritat i tornant a ordenar tot lo abans esmentat, felicito al Joanet que va fer una molt bona sisena posició, al Guilla que ja li tocava fer un bon resultat i al Riera i al Dodo que estan progressant rapidament com passa sempre que comences en aquest esport. Dintre els 20 primers força andorrans per allà ficats!
Resultats: http://www.skimountaineering.org/RESULTS/2010/2010_01_16_Crononiu.pdf

A davant els de sempre: Oscar, agustí i Pinsi.