Viu la vida no esperis que ella visqui per tú.

La meva foto
Canillo, Idem, Andorra
Bomber, esportista, amant dels viatges i aventures, enamorat de la meva dona i filles i tot amb full energy.

dilluns, 17 de gener del 2011

Metres positius



Revisant els entrenos he vist que l'any passat aquestes alçades de temporada ja portava 55 mil metres positius; aquest any estic en 35 mil. Porto tres setmanes des de després de la prova de grim de relax i d'entrenos irregulars.
M'hauré de posar les piles si vull fer alguna cursa aquest hivern, de moment aquest gener crec que no m'estrenaré encara, les curses xules són lluny i de moment prioritzo estar amb les meves nenes maques. Aviam si neva una mica per aquí les valls d'orient i podem anar a rebentar alguna pala o alguna canalota!

Dels resultats del finde que dir, cada vegada té més nivell aquest esport. Poques sorpreses a davant de tot. Kilian i Mireia venint d'Austria i de fer una cursa de 3000m metres ( feia dos dies) sembla que no noten el cansament. Qui tingués vint- i- pocs anyets ara!!!Cada any més gent ni que sigui una crono per pista. Tothom al seu lloc a espot, les noves generacions progressant i encara força viejos rockeros donant guerra...tots els andorrans, Toti , Sadurní... Per part andorrana albós-brothers in tete de course comme d'habitude i vilana trepitjant els talons...la resta amb el ganivet a la boca encapçalats pel Joanet.

I mentres els pares responsables i conciliadors de la vida familiar picant-se amb els "carritos" per les pistes d'arcalís i fent un parell de pujades de la futura cursa de copa d'espanya...ay que joderse!!! ja, ja , ja , ah però ben contents eh!